hero banner
Krisztian

8/15/2022

meg sem erkezett!!!! Ti meg nem segitettetek . 2 ora varakozas utan felhivtam oket es joforman hulyenek lettem nezve,hogy en nem rendeltem de bemeheteknazbetterembe a kajamert!

8/9/2022

a sushi megromlott a leves kihűlt

Dorothy

7/28/2022

Közel 3 óra után megérkezett sushi meleg volt, pirított rizs helyett tésztát kaptunk és az Ügyfélszolgálatot többször kellett hívni azért, hol jár a futár, mert az ígért visszahívás nem történt meg.

Laci

6/27/2022

hideg volt a leves és 90+ pecret kellet várni

Attila

6/18/2022

We all got food poisoning.

Dávid

6/18/2022

* The sushi with fish was not fresh at all. * I was ordered extra ginger, but I got extra eating sticks. These are not the same.

KristófKrisztián

5/30/2022

Az applikáció a rendelés - egyébként prognosztizált idejéhez képest időben - megérkeztét követően 2,5 órával is azt mutatta, hogy úton van, a kiszállítás folyamatban. Ez elég gagyi, de mivel a futár időben átadta nem rontott az élményen, az app meg úgy is úgy hulladék ahogy van.

Marco

4/10/2022

More than 2 hours waiting and the food is not arrived yet. Unacceptable. Never again

Andrea

4/6/2022

3 és fél órát vártunk az ételre( több csatornán próbáltam utánajárni,sajnos eredménytelenül..) ami végül jéghidegen (levesek)megérkezett. A futár modora is hagy némi kívánni valót maga után! Sajnálom, mert nem ezt szoktam meg a FP-ás futároktól :((((((

Nóra

3/8/2022

Vicc, hogy 65-75 perc van kiírva, ehhez képest 130 perc (!) volt a szállítás. Mindennek a tetejébe a futárnak még volt képe azt mondani, hogy mivel nincs lift, menjek le a kapuba, mert "rossz helyen parkol". Lementem, üres volt a fél utca. Ha ennyire lusta valaki lepcsozni, akkor más munkát kell keresni, ez baromira nem a vásárló problémája.